måndag 8 september 2008

Krångel och tjaffs

Idag skulle jag, Henke, Annika, Daniel och Axel beställa minneskort och kära vänner jag kan berätta att det inte är lika lätt som det låter.. Först måste man lista ut vart det kostar minst, inte så svårt men sen kommer det jobbiga.. Man måste klara av att lösa 300 gåtor som skulle få Fader Fourah att gråta och sen ska man hoppa över en vallgrav utan att dö och till sist luska fram hur man får leveransadressen att vara där man faktiskt vill ha allt levererat till. Nu har jag fått skriva av mig lite.

Nu väntar jag bara på att se om det kommer några minneskort.

Och justja, nu är Fredrik länkad här till höger.

2 kommentarer:

donka sa...

Ja jävlar, den där vallgraven.. Farligare än farligast, egentligen beställde jag också kort, men ramla ner, så blev inget för mig!

fredrik jalhed sa...

tack för länkningen min käre vän! :) hoppas du får ett bra minneskort, som fungerar.