onsdag 19 november 2008

Polymerplåt

Idag har halva klassen haft fotogravyr på schemat hela dagen. Ids inte förklara ingående vad det går ut på men i stora drag så för man över en bild till en plåt som man sen smackar dit massa frän färg på och till sist trycker på supersnyggt papper. Kanske scannar in resultatet längre fram.
Hur som haver, det var riktigt kul!

Efter skolan åkte Donkadoo, Danny Boy och jag hem till Katarina (vår lärare) för att Donka skulle låna lite grejer. Och på vägen hem så svängde vi förbi Konsum och hämtade upp min nya  Macbook Pro, och allt jag säger är, det känns bra jämfört med min gamla trotjänare.

Och till sist lite bilder från en bildserie vi fotade för ett tag sen. 

Och den fula stämpeln får ni leva med.




4 kommentarer:

db sa...

Tack för kommentaren till Axelbilderna =)
Din bildserie är fan fet Mattias! Be proud!
Funkar din lille vän bra?
Vet du? Någon dag får du gärna komma över till mig och inte för att vi ska klä av oss nakna och ha sex med våra Macbook pro´s utan för att du ska testa din airport här i Nygårds för jag får den fan inte att funka, funkar bara ibland om jag har tur. Som ikväll.
Aja, seeya tomorrow!
Sov goth!

Anonym sa...

Fin serie! Snyggt Gallimattias.

Anonym sa...

fan vad vajjert! jaj er naken!

Anonym sa...

Läckert Mathew! Hur funkar nya Macen?