måndag 26 januari 2009

Med Stövlarna På


Idag har vi blivit introducerade till storformatets värld, kan bli spännande grejer. Och imorn kommer JH Engström hit, det kan bli riktigt bra!

För någon dag sen läste jag ett inlägg om att man blir dum i huvet av att inte läsa böcker, och jag insåg att jag behöver läsa mer, inte mycket mer men lite mer iaf. Så jag tog en promenad med Erika och köpte tejp till nya kameran (mer om det sen) och lånade en novellsamling av Klas Östergren.

Ps: Jag kollade igenom gamla inlägg och kom på att det var på Kattas uppmaning jag startade bloggfan och tänkte höra av mig till henne, men eftersom hela världen lever på Fjantbook och Katta har flyttat utomlands så vet jag inte hur jag ska gå till väga..
Men du Katta, eller någon som har hennes mail, kan väl skriva ner den här? Vore riktigt flådigt.

3 kommentarer:

donka sa...

Mina Charles Bukowski böcker står till tjänst.

Dennis Pettersson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Dennis Pettersson sa...

My God! Har Mats hört av sig? Aja, me like your pic anyway ;)