söndag 1 mars 2009

Georgia Lee


7 kommentarer:

donka sa...

stannar nog ett bra tag till faktiskt. så vi ses kanske i slutet av nästa tror jag :)

db sa...

Haha ja, sorry =)
Sånt är livet. DU var den sista jag ringde till =)

donka sa...

ah najs! :D så du är inte där nere än. ja jag ska fota klart allt och hjälpa morsan att flytta. säg till om du kommer upp! :) vore skit trevligt. vad ska du göra?

donka sa...

ah nej, har faktiskt inte ens tänkt på den.. :S
haha glömt den totalt.
ne jag tänkte göra klart alla intagningsprover så slipper jag tänka på det något mer.
Ja men förstår att att du vill vara hemma då såklart. hoppas hon har haft en spännande resa iaf!
haha, ja undra undra.. som sagt, lite mer spännande bilder. :)

donka sa...

jag kom på en sak vi kommer missa, låg och tänkte på det över natten. vi missar idag på uppropet om det är bollsport eller inte!?! Den du!

donka sa...

hehe jaha, tänkte mer som ett skämt. eftersom vi får veta det varje måndag, och nu är det inte. :P
hur går det för dig med allt?

donka sa...

haha, kanske inte det mest självklara skämtet :)

åh härligt. hm. jag håller på att packa. vad mycket rolig skit man har egentligen. väldigt komiskt.

Jag tror jag åker på lördagen eller söndagen, men vi kanske hinner ses om du kommer hit på dagen.

Gillar dina bilder förresten, härlig dokumentation av ditt liv.