måndag 30 januari 2012























Gissa vad som hände här?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ett par kvalificerade gissningar:
1. Ett mord?
2. Du dansade bugg med en tant (äldre än 27)?
3. Du hittade den där kritstrecksrandiga kavajen du alltid har letat efter?

Internet-Cliff sa...

Haha.. Fel, fel fel!

Angelica sa...

Ingen aning, men jag passerade där på väg til Kristinehamn innan jul (SCB uppgiften).
Intresseklubben noterar.

Anonym sa...

På andra sidan mot sjön hade det precis hoppat in en älg genom fönstret som du fick åka och plåta? =)

/db

Anonym sa...

Jag tror jag kan det... Ska jag avslöja här? // mor

pet sa...

hände o hände.. inget är bevisat

far sa...

ja vet .....

Hanna sa...

Du blev till?

Anonym sa...

Nyfiken någon? Båda pärona vet. Hmmm... nu säger jag det. Michael Jackson har ätit (eller fikat) där när han var på väg till Oslo. Med buss! Egen buss alltså. Lite mer som hänt är att även vår Victoria (prinsessan alltså) har ätit/fikat där. Jojomensan! // Mor

Anonym sa...

Fi faen!

Då måste det finnas både tiramisu och knark på fiket i Våtsjön =)

/db